Nettstedsoppsett

Morten Settli

Massasjeterapeut

Morten er utdannet ved Axelssons Body Work School, og var ferdig der 2004.
Han har jobbet både på spa og klinikk og dekker derfor behovet fra velvære til det terapeutiske.
Med erfaring, har han fattet større interesse for hvorfor de samme plagene har tendens til å komme tilbake. Det har ofte å gjøre med at det vi gjør mest og måten vi gjør det på slik blir vi. Disse mønstrene, og i tillegg, alle mentale og følelsesmessige tilstander, skrives inn i vevet vårt og forårsaker muskel og skjellettlidelser og innskrenket bevegelighet.
Med forskjellige massasjeteknikker, øvelser og tøyninger kan disse mønstrene forandres.

Morten ser på helheten hva forårsaker smerten?
F.eks kan du få smerter i nakken pga. en skjevhet i den ene foten.
Mange venner seg til dagligdagse plager, det er ikke noe man skal venne seg til!
Det å kunne bevege seg fritt med mindre smerte har i aller høyeste grad med livskvalitet å gjøre!

morten@kiropraktoren.no